BayKAMBER’e göre marka benzerleriyle aynı alanda ve aynı zamanda anıldığında diğerlerinden farklılaşarak akla gelen ilk kavramdır. Marka ismi kurum ve kuruluşların ürettikleri...
Benzerleri ile aynı alanda ve aynı zamanda anıldığında diğerlerinden farklılaşarak akla gelen ilk kavram markadır. Benzer ürünleri ya da hizmetleri başkalarının ürün...
Tasarım: Bir ürünün dış görünümündeki biçim, çizgi, şekil, doku, renk, malzemenin yapısal durumu gibi, ürüne bakıldığında diğer ürünlere göre dış görünüş itibariyle farklılık...
'Colgate Fransada 'Cue' isimli bir diş macunu piyasaya sürdü. Ama 'Cue', Fransada kötü bir ün yapmış Pornografi dergisinin ismiydi.'Reebok, 1997de bayan koşu ayakkabısı Incubusu piyasaya sürdüğünde bir pazarlama fiyaskosu yaşadı. Çünkü Incubus kadınlara uyurken tecavüz eden bir mitoloji...
Marka ismi görünürde kolay bir işlem gibi görünse de kriterleri çok hassastır. Basite indirgenmemesi gerekmektedir. Marka isminin bulunması bir çocuğa isim bulmak gibi diğer kişi ve kavramlardan bağımsız bir olgu değildir. Marka isminin bulunması beraberinde bazı sorunları da...
Marka patent ve fikri sınaî haklarınız ile ilgili, alanında uzman hukuk danışmanlarımızla birlikte haklarınız araştırılmakta ve takip edilmektedir. Marka ve patentiniz aleyhinde art niyetli davranan kurum, kuruluş ve kişilerin tespiti ve bu konuyla ilgili yasal işlemlerin başlatılması, hukuki...
Fast Food alanında özellikle tavuk yemekleri üzerine faaliyetlerini sürdüren firma kurumsallaşmak, markalaşmak, büyümek alanında global ve güvenilir bir marka olmak için bizleri tercih etti. Marka dostumuza...
14.11.2023 tarihinde Konya Ticaret Odası’nda 25. Meslek Komitesi Reklamcılık ve Promosyon Faaliyetleri toplantısını gerçekleştirdik.
Saat 18:30’da Konya Ticaret Odası başkanımız Sayın Selçuk Öztürk’ün öncülüğünde yemek ikramı ile başlayan toplantımız komite...
Marka, benzerleri ile aynı alanda ve aynı zamanda anıldığında diğerlerinden farklılaşarak akla gelen ilk kavramdır. Benzer ürünleri ya da hizmetleri başkalarının ürün ya da hizmetlerinden ayırt etmek üzere kullanılan...
Günlük hayatta kullandığımız ürünlerin üzerinde ya da pek çok markanın logosundaki R, TM, C ve G (®, ©, ™, G) sembollerini mutlaka fark etmişsinizdir. Peki bu yazıların ne...
Bir markanın adında sıkça söz ettirebilmesi, müşteriler tarafından daha fazla rağbet görmesi, potansiyel hedef kitlesini genişletebilmesi, global bir marka olarak büyüyebilmesi için en önemli faktör GÜVEN’dir.
Marka...