Hızlı Başvuru Yap
Marka İsimleri
Online Katalog
Marka Sorgula
0212 595 0892
  • PİLAVILLA Foto Galeri 3405
  • PİLAVILLA Foto Galeri 3406
  • PİLAVILLA Foto Galeri 3407
  • PİLAVILLA Foto Galeri 3408
  • PİLAVILLA Foto Galeri 3409
  • PİLAVILLA Foto Galeri 3410
  • PİLAVILLA Foto Galeri 3411
  • PİLAVILLA Foto Galeri 3412
  • PİLAVILLA Foto Galeri 3413
  • PİLAVILLA Foto Galeri 3414
  • PİLAVILLA Foto Galeri 3415
  • PİLAVILLA Foto Galeri 3416

Açıklama

Firmamıza düşünmüş olduğumuz marka isim “PİLAVILLA” Pilav Restaurantı alanı marka ismini çağrıştırmaktadır. Oluşturmuş olduğumuz marka isim hedef kitlenin kolay bir şekilde algılaması ve faaliyet alanını yansıtması marka ismine pozitif değerler yüklemektedir. PİLAVILLA marka ismi direkt olarak markanın faaliyet alanını yansıttığı için marka ve hedef kitlesi arasında sıkı bir bağ kurmasını sağlayacaktır. Özel bir anlam katması ve sloganlar ile uyumlu olması açısından ise “illa“ kelimesi eklenerek illa ki pilav anlamına da gelmektedir.

 Logomuz Pilav Restaurantı alanında güçlü bir marka imajını oluşturmak için özenle tasarlanmış ve uygun renkler kullanılmıştır.  Kalp şeklinde pirinç tanelerinden oluşan logomuz içerisinde farklı anlamlarda barındırmaktadır. Kalp şeklinde tasarlanarak sevgiyi ve ürünlerin anne eli değmiş gibi hazırlandığını yansıtmak istedik. Marka isminin baş harfi olan P harfi ve V harfine de benzetilerek marka ismi ile uyumlu olması sağlandı. Ortadaki ev figürü ile de Uzak doğuyu yani pirincin başkenti olduğunu algılatmak istedik.

PİLAVILLA Gold’u: Enerjik ve neşeli bir renk olan gold; dikkat çekme, canlılık, yenilik, tazelik ve hareketliliği simgeler. Logomuzda bu rengi kullanmayı tercih ederek, enerjik, mutluluk, neşeyi ve canlılığı öne çıkarmayı hedefledik. Dikkat çekmenin haricinde kurumsal kimlik çalışmalarında mutluluk ve sıcaklık hissi vermek istedik.

 PİLAVILLA Yeşili: Yeşil; umudu, yeniliği, güncelliği, gençleşmeyi, yeniden canlanmayı, dengeyi simgeler. Aynı zaman da doğanın rengi olan yeşil yeniden doğuşu; her bahar canlanması ile sürekli sirkülasyon içinde olan marka ürünlerinin tazeliğini anlatmaktadır. Logoda yeşil rengi kullanarak taze ürünler sunan, dinamik bir marka olduğunu vurgulanmıştır. Ürünlerin doğal ve taze olduğunu yeşil renkle anlatılmıştır.