Hızlı Başvuru Yap
Marka İsimleri
Online Katalog
Marka Sorgula
0212 595 0892
  • Aldelux Foto Galeri 3322
  • Aldelux Foto Galeri 3323
  • Aldelux Foto Galeri 3324
  • Aldelux Foto Galeri 3325
  • Aldelux Foto Galeri 3326
  • Aldelux Foto Galeri 3327
  • Aldelux Foto Galeri 3328
  • Aldelux Foto Galeri 3329
  • Aldelux Foto Galeri 3330
  • Aldelux Foto Galeri 3331
  • Aldelux Foto Galeri 3332
  • Aldelux Foto Galeri 3333

Açıklama

Firmamıza düşünmüş olduğumuz marka isim “Aldelux” Saç Bakım ve Kozmetik Ürünleri marka ismini çağrıştırmaktadır. Oluşturmuş olduğumuz marka isim ile hedef kitle karşısında olumlu bir marka imajı yansıtmayı hedefledik. Lüks ürün çeşitliliği içeren bir marka olduğunu yansıtan marka ismi ile pozitif bir algı yaratmayı amaçladık. Aynı zamanda sağlıklı ve doğal ürünlerin olduğunu da yansıtan marka ismimiz hedef kitlesine güven vermektedir.

Logomuz Saç Bakım ve Kozmetik alanında güçlü bir marka imajını oluşturmak için özenle tasarlanmıştır. Logoya ilk bakıldığı zaman firmanın saç bakım ve kozmetik alanında iş yaptığını yansıtmaktadır. Böylece firmanın yaptığı işin logonun uyumlu olması sağlandı. Hedef kitlenin ise firmayı algılaması ve akılda kalıcı bir firma olması da amaçlandı. Yüz simgesini andıran figürlerle kozmetiği algılatmak istedik. Aynı onay işaretini andıran simgelerle alanında onaylanmış güçlü bir marka olduğunu anlatmak istedik. Üçgen şeklindeki figürlerle saçı algılattık ve markanın saç bakım ürünleri üzerine de iş yaptığını yansıtmak istedik.

ALDELUX Laciverti:

 Kozmik bir renktir. Sonsuzluğu, otoriteyi ve verimliliği çağrıştırır. İnsanlar üzerinde başarı ve güç izlenimini bırakan bu rengi logomuzda kullanarak güçlü bir marka imajı yansıtmak istedik. Aynı zamanda insanlığa hizmet etme mesajı taşıması lacivert rengin güçlü yanlarından biridir. Lacivert demek, güçlü ve onurlu, bütünsel ve derin samimiyet demektir.

ALDELUX Gold’u:

 Enerjik ve neşeli bir renk olan gold; dikkat çekme, canlılık, yenilik, tazelik ve hareketliliği simgeler. Logomuzda bu rengi kullanmayı tercih ederek, enerjik, mutluluk, neşeyi ve canlılığı öne çıkarmayı hedefledik. Dikkat çekmenin haricinde kurumsal kimlik çalışmalarında mutluluk ve sıcaklık hissi vermek istedik.